#1 Unikaj sztucznych słodzików i rafinowanego cukru

Może się to wydawać trochę oczywiste, ale kawa sama w sobie jest zdrowa.Przekształcasz go w coś szkodliwego dla Twojego ciała, gdy dodajesz cukier.Wiele popularnych wersji kawy wypełnionych jest sztucznymi słodzikami lub rafinowanym cukrem. Na przykład, średnio mrożony karmelowy Macchiato ma 34 gramy cukru, a biała czekolada mokka ma 49 gramów cukru.

Nie brzmi to smacznie!

Ze względu na wysoką zawartość fruktozy w cukrze, możesz doprowadzić się do wielu poważnych chorób, takich jakotyłość i cukrzyca. Jeśli nie możesz tolerować smaku kawy bez cukru,możesz użyć naturalnego słodzika, takiego jak stewia.

#2 Zmień ilość na jakość

Jakość kawy może być różna i zależy od przetwarzania i sposobu, w jaki ziarna kawy są uprawiane i palone. W wielu przypadkach, ze względu na potrzebę masowej produkcji kawy.

Często specjalne chemikalia przyspieszają okres wzrostu każdego drzewa i istnieje wiele kontrowersji na temat długoterminowych skutków zdrowotnych, jakie mają one na ludzi. Jeśli martwisz się zawartością pestycydów w swojej kawie,rozważ zakup ekologicznych ziaren kawy od marki wysokiej jakości.


Monday = Coffee Time ☕️#startyourdayright

Post udostępniony przez sweeterycafe (@sweeterycafe)

#3 Dodaj cynamon do kawy

Cynamon to bardzo smaczna przyprawa do kawy i nadania jej bardziej interesującego smaku. Badania pokazują, że cynamon może obniżyć cholesterol i poziom glukozy we krwi.Jest naładowany przeciwutleniaczami, które chronią ludzkie ciało przed szkodami oksydacyjnymi powodowanymi przez wolne rodniki.

#4 Dodaj kakao do kawy

Kakao, podobnie jak cynamon, jest bogate w przeciwutleniacze i zapewnia wiele korzyści zdrowotnych, w tym zmniejszenie ryzyka chorób serca. Ponadto pomaga w utracie wagi poprzez poprawę biogenezy mitochondrialnej, a także zapewnia ochronę neuronów.

#5 Unikaj picia zbyt dużej ilości kawy

Jak wspomniano wcześniej, picie kawy jest bardzo zdrowe dla naszego organizmu, ale nadmierna ilość może powodować szereg problemów zdrowotnych.

#6 Nie wolno spożywać kofeiny po godzinie 14

Kofeina daje energię do bycia wydajnym. Picie kawy później w ciągu dnia może zakłócać sen bez względu na to, ile masz tolerancji,a zły sen powoduje dodatkowe problemy zdrowotne.

#7 Unikaj sztucznych śmietanek

Bardzo dobrze znane, nisko tłuszczowe, sztuczne śmietanki są zazwyczaj wysoko przetworzone i mogą zawierać wątpliwe składniki. Całe, naturalne pokarmy są lepszym wyborem, aby towarzyszyć Twojej kawie z różnych powodów.


Monday, nothing a cup of coffee can’t fix ☕️

Post udostępniony przez Fleur ???? (@thatgirlfleur)

Teraz już wiesz, jak pić kawę, żeby przynosiła więcej korzyści! Smacznego